Problem Solving – czyli jak rozwiązywać problemy organizacji wg metody 8D oraz raportu A3
Cele szkolenia:
Po ukończeniu szkolenia uczestnik:- Potrafi prowadzić procesy reklamacyjne na bazie raportu 8D
- Potrafi używać podstawowych narzędzi do rozwiązywania problemów
- Posiada umiejętności doskonalenia organizacji przez stosowanie raportu A3 w praktyce
Grupa docelowa:
- Inżynier jakości
- Inżynier procesu
- Lider projektu
- Technolog
- Kontroler jakości
- Metrolog
- Logistyk
Tryb szkolenia
Stopień kursu
Czas trwania
Wymagania wstępne
Miejsce szkolenia
Zobacz salę szkoleniową
Terminy szkolenia
Agenda
dzień 2 godz. 8.00-15.00
Cena szkolenia
Możliwość uczestnictwa online
Cena obejmuje
- Certyfikat ukończenia kursu w 2 językach – polskim i angielskim
- Skrypt szkoleniowy
- Materiały piśmiennicze np. notatnik, długopis (dot. szkoleń stacjonarnych)
- Kompleksową pomoc indywidualnie przydzielonych opiekunów kursu
- Karty Kursantów upoważniające do zniżek w wybranych gliwickich lokalach partnerskich (dot. szkoleń stacjonarnych)
Catering
Przeczytaj szczegóły
Kontakt
Szkolenia zamknięte
Certyfikat
Przeczytaj więcej
Zakwaterowanie
Zapraszamy do kontaktu
32 4111 000
info@emt-systems.pl
w celu skonsultowania trafności wyboru szkolenia
Program kursu
| |
|
Poznaj naszą firmę
Potwierdzenia współpracy
Opinie o szkoleniu
Catering
Podczas każdego dnia szkoleniowego uczestnicy otrzymują:
- Nielimitowany dostęp do barku kawowego Cechownia Cafe, serwującego herbatę oraz wysokiej jakości świeżo zmieloną kawę. Barek wyposażony jest w:
- NECTO Karisma – profesjonalny ekspres włoskiej produkcji.
- THERMOPLAN BW 4 – profesjonalny ekspres szwajcarskiej produkcji.
- Dwudaniowy obiad – połączenie tradycyjnych, domowych smaków z posiłkami serwowanymi w restauracjach.
Do godz. 16:00 w kawiarence na I piętrze można zakupić również świeże kanapki, ciasta, słodkie i słone przekąski oraz zimne napoje. Po szkoleniu - od godz. 16:00 - zapraszamy do wypróbowania pysznych dań Restauracji Cechownia, przygotowanych przez najlepszych kucharzy w Gliwicach.