Po co szkolić pracowników? O outsourcingu, szkoleniach i studiach słów kilka
Dzielimy się wiedzą
„Produkcja dąży do optimum. Znaczna większość spotkań branżowych porusza obecnie jedną z dwóch kwestii – bezpieczeństwo i higienę pracy lub optymalne zużycie zasobów. Trudno się zresztą temu dziwić, skoro o powodzeniu danego przedsięwzięcia decydują ludzie i pieniądze. Kiedy mowa o szkoleniach pracowników i ich kompetencjach, spotykamy się pośrodku tych tematów, próbując pogodzić jak najwyższe umiejętności z – nie oszukujmy się – możliwie najniższymi kosztami. Oczywiście pewnych granic nie da się – na szczęście – przekroczyć, możliwe jest jednak wykazywanie daleko posuniętej kreatywności w podejmowaniu decyzji dotyczących rozwoju kadr. Bądź co bądź finanse, choć nie rozmawia się o nich zbyt często, stanowią motor współczesnego świata.”
- Artykuł w pełnej wersji dostępny jest w wydaniu 4(60)/2016 lipiec-sierpień czasopisma branżowego Służby Utrzymania Ruchu wydawnictwa Forum Media Polska oraz w materiale załączonym poniżej.