Zarządzanie (cyfrowym) produktem/usługą
Cel kursu:
Cel szkolenia "Zarządzanie (cyfrowym) produktem/usługą" jest zapewnienie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do skutecznego zarządzania cyfrowymi produktami i usługami. Szkolenie ma na celu przedstawienie kluczowych koncepcji, narzędzi i technik stosowanych w zarządzaniu cyfrowymi produktami/usługami oraz zrozumienie roli i odpowiedzialności Product Managera w kontekście cyfrowej transformacji. Po ukończeniu szkolenia uczestnicy powinni być w stanie:- Zrozumieć rolę i odpowiedzialności Product Managera w kontekście zarządzania cyfrowymi produktami/usługami.
- Opracować strategię i planowanie produktu/usługi, uwzględniając wizję, cele, segmenty rynku, grupy docelowe oraz konkurencję.
- Zidentyfikować potrzeby klientów i zastosować techniki badania rynku oraz analizy potrzeb użytkowników.
- Zastosować metodyki Agile i Lean Startup w zarządzaniu (cyfrowym) produktem/usługą.
- Gromadzić, analizować i zarządzać wymaganiami oraz tworzyć dokumentację, user stories i przypadki użycia.
- Projektować interfejsy użytkownika i przepływy pracy, tworzyć prototypy oraz testować rozwiązania z użytkownikami.
Grupa docelowa:
- Product Managerowie i osoby aspirujące do tej roli, które chcą rozwinąć swoje umiejętności w zakresie zarządzania produktami i usługami cyfrowymi.
- Kierownicy projektów, Scrum Masterowie i właściciele produktów (Product Owners) pracujący nad projektami cyfrowymi, którzy chcą lepiej zrozumieć proces zarządzania produktem/usługą.
- Specjaliści ds. innowacji, którzy odpowiedzialni są za rozwój i wdrożenie nowych rozwiązań cyfrowych w organizacji.
- Kierownicy działów IT i techniczni, którzy chcą zdobyć wiedzę na temat zarządzania cyfrowymi produktami/usługami oraz lepiej współpracować z zespołami produktowymi.
Tryb szkolenia
Stopień kursu
Czas trwania
Wymagania wstępne
Miejsce szkolenia
Zobacz salę szkoleniową
Terminy szkolenia
Agenda
Dzień 2 godz. 9.00 - 16.00
Dzień 3 godz. 9.00 - 16.00
Cena szkolenia
Możliwość uczestnictwa online
Cena obejmuje
- Certyfikat ukończenia kursu w 2 językach – polskim i angielskim
- Skrypt szkoleniowy
- Dostęp do fachowej literatury i czasopism branżowych (dot. szkoleń stacjonarnych)
- Materiały piśmiennicze np. notatnik, długopis (dot. szkoleń stacjonarnych)
- Kompleksową pomoc indywidualnie przydzielonych opiekunów kursu
- Karty Kursantów upoważniające do zniżek w wybranych gliwickich lokalach partnerskich (dot. szkoleń stacjonarnych)
Catering
Przeczytaj szczegóły
Kontakt
Szkolenia zamknięte
Certyfikat
Przeczytaj więcej
Zakwaterowanie
Zapraszamy do kontaktu
32 4111 000
info@emt-systems.pl
w celu skonsultowania trafności wyboru szkolenia
Program kursu
| |
| |
|
Wyposażenie laboratorium
Oprogramowanie
Nie wymaganePoznaj naszą firmę
Potwierdzenia współpracy
Nasi eksperci
Catering
Podczas każdego dnia szkoleniowego uczestnicy otrzymują:
- Nielimitowany dostęp do barku kawowego Cechownia Cafe, serwującego herbatę oraz wysokiej jakości świeżo zmieloną kawę. Barek wyposażony jest w:
- NECTO Karisma – profesjonalny ekspres włoskiej produkcji.
- THERMOPLAN BW 4 – profesjonalny ekspres szwajcarskiej produkcji.
- Dwudaniowy obiad – połączenie tradycyjnych, domowych smaków z posiłkami serwowanymi w restauracjach.
Do godz. 16:00 w kawiarence na I piętrze można zakupić również świeże kanapki, ciasta, słodkie i słone przekąski oraz zimne napoje. Po szkoleniu - od godz. 16:00 - zapraszamy do wypróbowania pysznych dań Restauracji Cechownia, przygotowanych przez najlepszych kucharzy w Gliwicach.